۱۳۹۸ بهمن ۱۸, جمعه

آغاز اجرای طرح جامع پیشگیری از کودک‌همسری در شهرستان فیروزه

طرح جامع پیشگیری از “کودک همسری” در روستای گرماب شهرستان فیروزه که دارای بیشترین آمار کودک همسری است، مورد استقبال بسیارخوب اهالی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخراسان رضوی، فرماندار شهرستان فیروزه گفت: آمار کودک همسری و طلاق و مشکلات اجتماعی ناشی از این معضل در سطح شهرستان فیروزه بالا است .

ابوالفضل حکیم پور افزود: این طرح با همکاری مجمع مشورتی زنان تدوین و برای اولین بار به عنوان طرح آزمایشی (پایلوت) در روستای گرماب شهرستان فیروزه به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: طرح جامع پیشگیری از کودک‌همسری شامل ۹فرآیند اجرایی با هدف توانمندسازی خانواده در زمینه‌ مهارت‌های فردی، اجتماعی، شغلی و اقتصادی است که با محوریت فرمانداری و همکاری دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط و سازمان‌های مردم نهاد(سمن‌ها) وارد مرحله اجرایی می‌شود.

حکیم پور گفت: با توجه به اهمیّت این طرح و تایید هیات اندیشه‌ورزِ دفتر اجتماعی‌ استانداری خراسان رضوی، طرح ذکر شده جهت تامین اعتبارات لازم به وزارت کشور فرستاده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...