۱۴۰۰ دی ۲۹, چهارشنبه

نامه سالار صدیق همدانی از زندان کامیاران؛ “دنیا بداند چه شکنجه‌هایی تحمل کرده‌ایم

 


 سالار صدیق همدانی، زندانی سیاسی با انتشار نامه‌ای به شرح مشکلات و شکنجه‌های اعمال شده به او و پدرش ابراهیم صدیق همدانی پرداخته است. وی در بخشی از این نامه با بیان اینکه آیا این حق زندانیان سیاسی است که در کنار زندانیان مرتبط با مواد مخدر و یا زندانیان جرائم عمومی نگهداری شوند؟، نوشته است “علیرغم تشخیص پزشکان مبنی بر وخامت حال پدرم و الزام انتقال به بیمارستان، وی از رسیدگی پزشکی محروم بوده و حتی داروهای مورد نیاز نیز در دسترسش قرار نمی‌گیرد”. سالار و ابراهیم صدیق همدانی، زندانیان سیاسی که از زندان ارومیه به ترتیب به زندان های کامیاران و مریوان منتقل شده‌اند، هم اکنون در کنار زندانیان جرائم عمومی نگهداری میشوند و در مواردی توسط زندانیان تهدید و مورد حمله قرار گرفته‌اند.

 گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سالار صدیق همدانی، زندانی سیاسی با انتشار نامه‌ای به شرح مشکلات و شکنجه‌های اعمال شده به وی و پدرش ابراهیم صدیق همدانی پرداخته است.

در بخشی از این نامه آمده است: “ما پشت میله های زندان هستیم و دستانمان بسته است. دنیا بداند چه شکنجه‌هایی تحمل کرده‌ایم. از سازمان‌های حقوق بشری میخواهیم که صدای ما باشند تا شاید این جنایت‌ها متوقف شود”.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...