۱۴۰۰ آذر ۱, دوشنبه

ادامه اعتراضات به کم‌آبی در چهارمحال و بختیاری

در دو روز گذشته شماری از شهروندان چهارمحال و بختیاری در اعتراض به پروژه‌های انتقال آب از این استان به استان‌های دیگر، در خیابان‌های شهرکرد تظاهرات کردند. سایت خبری جام جم آنلاین گزارش کرده، صبح روز دوشنبه اول آذر گروهی از معترضان مقابل استانداری تجمع کردند. این گزارش شمار معترضان را "۹۰۰ نفر" ذکر کرده است. باشگاه خبرنگاران جوان از تجمع معترضان در چهارراه شهرکرد خبر داد و نوشت این تجمع ساعت ۹ صبح روز دوشنبه آغاز شد.

چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر با کمبود شدید آب مواجه بوده و بیش از ۲۰۰ روستای آن با تانکر آب‌رسانی می‌شود. مردم این استان در سال‌های گذشته بارها به انتقال آب از زاگرس به استان‌های مرکزی ایران اعتراض کرده‌اند.

اعتراضات در این استان در حالی صورت گرفته که کشاورزان اصفهانی نیز از روز ۱۷ آبان در اعتراض به قطع شدن حقابه و خشک شدن زاینده رود چندین روز متوالی دست به تحصن زدند. اعتراضات کشاورزان با حمایت قشرهای مختلف در روز جمعه به تحصنی پرجمعیت در بستر خشک زاینده با حضور هزاران نفر منجر شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...