۱۴۰۰ مهر ۲۱, چهارشنبه

قربانی تیراندازی اصفهان: ماموران امنیتی گفتند اگر شکایت نکنی هزینه بیمارستان را پرداخت میکنیم

 



در حالی که رئیس کل دادگستری اصفهان در خصوص روند قضایی پرونده تیراندازی با سلاح ساچمه‌ای به ۳ زن در این شهر مدعی شده است که "فقط یک نفر از آن‌ سه نفر به پزشکی قانونی مراجعه کرده و طبق نظر پزشکی قانونی جراحت وارده به این فرد از نوع جراحت جزئی بوده است"، بر اساس گزارش روزنامه شرق، دستکم یکی از قربانیان به دلایل نامشخص توسط ماموران امنیتی و با وعده پرداخت هزینه بیمارستان جهت عدم ثبت شکایت ترغیب شده است. 


آنگونه که در این گزارش آمده است: "مهلا درمورد هزینه‌های بیمارستان می‌گوید: مأموران امنیتی انصافا همکاری داشتند و گفتند پرداخت می‌کنند و البته اگر بخواهیم شکایت کنیم، باید خودمان هزینه را پرداخت کنیم تا زمان مشخص‌شدن دیه مبلغ را بگیریم".


یک وکیل دادگستری در گفتگو با هرانا در این خصوص گفت: ترغیب زنان از طریق وعده مساعدت در هزینه درمان و گاها به صورت تهدید جهت عدم ثبت شکایت توسط ماموران امنیتی مسبوق به سابقه بوده و در خصوص قربانیان اسیدپاشی نیز سابقه داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...