۱۴۰۲ فروردین ۳, پنجشنبه

تجمع بازنشستگان، تشدید سخت‌گیری و حجاب اجباری در ماه رمضان

 


بسیاری شهرهای ایران در روزهای پایانی ۱۴۰۱ صحنه تظاهرات ضد حکومتی بودند. اعتراضات به اشکال مختلف در سال نو  نیز ادامه یافت. سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا بدون اشاره به این اعتراضات از افزایش گشت‌های پلیس در سطح شهرها خبر داد و گفت: «در راستای تامین امنیت حداکثری و کاهش دغدغه های به‌حق مردم، گشتی های یگان ویژه پلیس در ایام نوروز به گشتی های موجود در شهرها افزوده می‌شوند.»

او "پیشگیری و مقابله با سرقت، گشت زنی در ساعات ویژه وقوع جرایم، کمک و همپوشانی ماموریت سایر نیروها" را از مهم‌ترین "مولفه‌های شکل‌گیری حضور یگان ویژه پلیس در ایام نوروز" معرفی کرد.

هم‌زمان با این خبر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در اطلاعیه‌ای مقررات ویژه‌ ماه رمضان را به شهروندان "به‌ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی" گوشزد کرد. خبرگزاری "موج" در این باره نوشت: «متصدیان هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، رستوران‌های بین‌راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها وایستگاه‌های راه آهن تنها با گرفتن مجوز و "پوشاندن فضای خود (به نحوی که از بیرون قابل رویت نباشد) می‌توانند به مسافران خود خدمات ارائه کنند و مسئولیت عدم رعایت موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است.»

برای دسترسی کامل به گزارش روی تیتر کلیک کنید.
@dw_farsi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...