۱۴۰۱ اسفند ۹, سه‌شنبه

"سرنخ پنهان" مسمومیت‌‌های سریالی در مدارس دخترانه ایران

 


مسمومیت‌ دانش‌آموزان دختر در شهرهای ایران ادامه دارد. صبح  سه‌شنبه ۹ اسفند تصاویری از دبیرستان دخترانه خیام در فاز ۱۱ پردیس به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد. دانش‌آموزانی با حال وخیم دیده می‌شوند، ردیف آمبولانس‌ها، مردم سردرگم و صدایی که می‌گوید "همه را به بیمارستان بردند".

محمد فروتن، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: «صبح امروز حوالی ساعت ۱۱ دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام شهر پردیس دچار مسمومیت با گاز شدند و پس از پخش بوی گاز در مدرسه بلافاصله دانش‌آموزان مدرسه را ترک کردند.»

بر أساس این خبر حدود ۳۵ نفر از دانش‌آموزان در بیمارستان بستری شدند. طبق اعلام مدیر مدیر آموزش و پرورش "هنوز علت حادثه مشخص نشده" و کسی نمی‌داند "عامل مسمومیت چیست". دانش‌آموزان از "بوی تندی شبیه بوی فاضلاب در فضا" گفته‌اند.

روزنامه شرق روز سه‌شنبه از قول عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مجلس نوشت: «حدود حداقل ۱۰ تا ۱۵ شهر ما درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شده‌اند» از مسمومیت دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در قم تا حالا که ابعاد آن اینچنین گسترده شده و صدها دختر را راهی بیمارستان کرده است، هنوز نه سرنخی پیدا شده نه کسی بازداشت.

📌 برای دسترسی  کامل به گزارش روی تیتر کلیک کنید.
@dw_farsi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...