۱۴۰۱ دی ۲۷, سه‌شنبه

🔶 تظاهرات ایرانیان در استراسبورگ در حضور رئیس پارلمان اروپا

 


هزاران تن از ایرانیان ساکن شهرها و کشورهای اروپایی که از یک روز قبل راهی استراسبورگ فرانسه شده بودند، از ظهر دوشنبه ۱۶ ژانویه (۲۶ دی‌ماه) در این شهر و در نزدیکی پارلمان اروپا دست به تجمع زدند.

بسیاری جریان‌های اپوزیسیون خارج از کشور، شخصیت‌های سرشناس مخالف جمهوری اسلامی و نیز انجمن خانواده جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی از این تجمع بزرگ و خواست قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست "سازمان‌های تروریستی" حمایت کرده‌اند.

این تجمع با شعارهای مداوم علیه جمهوری اسلامی و رهبر آن، علی خامنه‌ای و نیز شعر و سرودخوانی در حمایت از مبارزه مردم ایران زیر شعار "زن، زندگی، آزادی" توأم بود.

شاهدان عینی می‌گویند، به دلیل تجمع بزرگ ایرانیان، شهر استراسبورگ با ترافیک شدید روبرو شد و پلیس چنین تجمع عظیمی را پیش‌بینی نکرده بود.

مهدی کیان‌پور،‌ کاربر توییتر در این رابطه نوشت: «استراسبورگ قفل شده از جمعیت، پلیس پیش‌بینی نکرده بود. الان نیم ساعته نمیتونیم تکون بخوریم به سمت پارلمان».

📌 برای دسترسی  کامل به گزارش روی تیتر کلیک کنید.

@dw_farsi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...