۱۴۰۱ مهر ۱۸, دوشنبه

مادر نیکا: نیکا در تجمعات کشته شد


نسرین شاکرمی، مادر نیکا شاکرمی نوجوان ۱۶ ساله‌ای که در اعتراضات جان باخت، در گفت‌وگویی با روزنامه اعتماد با رد روایت‌های رسانه‌های نزدیک به سپاه و همچنین گزارش پخش شده توسط صدا و سیما تأکید کرد فرزندش در تجمعات اعتراضی ۲۹ شهریور در بلوار کشاورز تهران حضور داشته و "همانجا نیز کشته شده است."

او گفت: «بارها با نیکا تماس تلفنی داشتم، این مدارک و اسناد وجود دارد. البته زمانی که با نیکا صحبت می‌کردم برای اینکه نگران نشوم به من دلداری می‌داد و سعی می‌کرد اطلاعات کمی بدهد، اما بعد از اصرار فراوان به من می‌گفت که در فلان منطقه در تجمعات حضور دارد.»

به گفته مادر نیکا به هنگام تماس "سر و صداهای پیرامونی حاکی از حضور نیکا در تجمعات بود. سر و صداهایی که نشان می‌داد مأموران به سمت بچه‌ها آمده‌اند و آنها فرار می‌کنند."

نسرین شاکرمی در این مصاحبه عنوان کرده تصاویری که در فیلم صدا و سیما نشان داده شده "مربوط به نیکا نیست". او خواستار بررسی "ابهامات پرونده" شده و گفت: «می‌خواهم کسانی که مسئول این حادثه تلخ هستند، مسئولیت خود را بپذیرند. 

#  مهسا امینی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...