۱۴۰۱ مهر ۲, شنبه

هومن سیدی: کنار تمام زنان و مادران ایران زمین می‌ایستم

  


هومن سیدی، کارگردان و بازیگر صاحب‌نام ایرانی که دو هفته پیش برای کارگردانی  فیلم "جنگ جهانی سوم" جایزه بهترین فیلم بخش افق‌های جشنواره ونیز را تصاحب کرد، دوم مهر در اینستاگرام خود با معترضان در ایران اعلام همبستگی کرد.

او با انتشار تصویر خودش درحالی که در اختتامیه جشنواره فجر سال ۱۳۹۵ سیمرغ بلورینش را تقدیم رئیس جمهور پیشین، حسن روحانی، می‌کرد، نوشت شرمسار مردم است و هرگز خود را نخواهد بخشید.

سیدی در ادامه این پست نوشت :«این ننگ برای من هیچ گاه پاک نخواهد شد.انزجار دارم از خودم، از اینکه ساده لوحانه برای فردای بهتر قدمی در این مسیر برداشتم. یادم است چقدر ساده گول دادن امید را خوردیم. ننگ بر من.»

این کارگردان همچنین نوشت: «من هومن سیدی فرزند ایرانم و کنار تمام زنان و مادران ایران زمین هستم.»
@dw_farsi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...