۱۴۰۱ شهریور ۲۹, سه‌شنبه

🔶اعتراض‌ها به سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک

 


به نظر می‌رسد که مرگ مشکوک مهسا امینی باعث نزدیکی معترضان و مخالفان جمهوری اسلامی به یکدیگر شده است و علاوه بر سازمان ها و احزاب سیاسی، برخی از چهره‌های سرشناس را هم به موضع‌گیری و فراخوان به  شرکت در تجمعات اعتراضی علیه او واداشته است.

در این راستا از جمله فراخوانی برای اعتراض به حضور ابراهیم رئیسی در مقر سازمان ملل منتشر شده است که افراد گوناگونی از آن حمایت کرده‌اند.

حامد اسماعیلیون، از دادخواهان و سخنگوی انجمن خانواده قربانیان پرواز پی‌اس ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین در اینستاگرام نوشت: «آدمکشی که باید پشت میله‌ها باشد امروز پا به نیویورک گذاشت. صادر کردن ویزا برای این آدمکش لکه‌ی ننگی در دامان دنیای آزاد است و باید به پرسش گرفته شوند.»

ابراهیم حامدی (ابی)، خواننده سرشناس ایرانی نیز برای شرکت در این حرکت اعتراضی دعوت کرده است. او در اینستاگرام نوشت:‌«  بیایید خشم خود را به جهانیان نشان دهیم. بیایید اعتراض کنیم به حضور جلاد هیئت مرگ در سازمان ملل. بیایید اعتراض کنیم به تریبون دادن به حکومتی که ملت ما را کشته و غارت کرده‌اند. به خاطر مهساها در اعتراضات شرکت کنید و همراه اعتراضات شهرهای ایران شویم.»

@dw_farsi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...