۱۴۰۱ شهریور ۲۷, یکشنبه

🔶هشتگ مهسا امینی ترند جهانی شد


فضای توییتر را هشتگ مهسا امینی و ژینا امینی به دو زبان فارسی و انگلیسی پر کرده است. نه تنها کاربران ایرانی بلکه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران غیر ایرانی نیز با استفاده از این هشتگ به مرگ مهسا امینی اعتراض کردند. این هشتگ روز یکشنبه در آلمان هم ترند شد.

تعداد توییت و بازتوییت این  هشتگ‌ها تا روز یک‌شنبه ۲۷ شهریور از مرز دو میلیون گذشت.

بیمارستان کسری که مهسا امینی دو روز در آنجا بستری بود و در همانجا فوت کرد، در صفحه اینستاگرامش اطلاعیه‌ای در این باره منتشر کرده است.

در این اطلاعیه تصریح شده که مهسا امینی ساعت ۲۰:۲۲ دقیقه سه شنبه ۲۲ شهریور با ایست قلبی و بدون علایم حیاتی (مرگ مغزی) به این بیمارستان منتقل شده است. با تلاش تیم احیا، ضربان قلب او مجددا بازگشته اما دو روز بعد در روز جمعه مجددا دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

شاهزاده رضا پهلوی، فرزند شاه فقید ایران در توییترش ضمن تسلیت مرگ مهسا امینی روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ شهریور را عزای عمومی اعلام کرده است.

او مهسا امینی را در کنار ندا آقاسلطان، پویا بختیاری، نوید افکاری و ری‌را اسماعیلیون فرزندان ایران خوانده و از مردم خواسته تا برای آنها سوگواری ملی کنند.

📌برای دسترسی به گزارش کامل روی تیتر کلیک کنید.

@dw_farsi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...