۱۴۰۱ خرداد ۲۳, دوشنبه

تهران؛ ضرب و شتم و بازداشت شماری از مجروحان جنگ ایران و عراق توسط نیروهای امنیتی

 


شماری از مجروحان جنگ ایران و عراق، روز شنبه ۲۱ خرداد در اعتراض به احضار کاویان کریمی از دیگر مجروحان این جنگ به شعبه ۱ بازپرسی دادسرای اوین، در مقابل ساختمان این مرجع قضایی، دست به تجمع اعتراضی زدند. اعتراض این شهروندان با حضور نیروهای امنیتی به خشونت کشیده شد. ماموران تعدادی از حاضرین در محل را با توسل به ضرب و شتم بازداشت و به کلانتری ۱۰۱ تجریش تهران منتقل کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز شنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱، جمعی از مجروحان جنگ ۸ ساله ایران و عراق، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شدند.

این شهروندان در اعتراض به احضار کاویان کریمی، از مجروحان جنگ ایران و عراق به شعبه ۱ بازپرسی دادسرای اوین، در مقابل ساختمان این مرجع قضایی، دست به تجمع زدند. اعتراض این افراد با حضور نیروهای امنیتی به خشونت کشیده شد. تعدادی از آنها توسط ماموران با اعمال خشونت و ضرب و شتم بازداشت و به کلانتری ۱۰۱ تجریش تهران منتقل شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...