۱۴۰۰ اسفند ۲۳, دوشنبه

احضار ۲۰ شهروند به نهادهای امنیتی در شهرستان مریوان

خبرگزاری هرانا – طی روزهای اخیر ۲۰ شهروند اهل روستای “نی” به اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه مریوان احضار شدند. پیش از این نیز ۴۱ شهروند دیگر در این روستا به نهادهای امنیتی احضار شده بودند. احضار این افراد برای جلوگیری از برگزاری جشن نوروز در این روستا صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، طی روزهای اخیر ۲۰ شهروند اهل روستای “نی” از طریق تماس تلفنی به اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه مریوان احضار شدند.

بر اساس این گزارش، هویت این شهروندان خیرت پروازه، محمد نیک‌ پی، آمانج نیک‌ پی، برهان کیانپور، حمید پرهیزگار، امید پرهیزگار، امیر کاوه، پشتیوان پرتو ٩- شهریار پرتو، عبدول پرتو، شعیب کاوه، محمد ارژنگی، ناصح خوش‌ پیام، کامران افسری، کارزان افسری، انور درخشانی، یوسف درخشانی، آروین نیک‌ پی، ادریس کاوه و سامان کاوه عنوان شده است.

 احضار این شهروندان به منظور ممانعت از برگزاری جشن نوروز در روستای نی صورت گرفته است.

پیش از این نیز، ۴١ شهروند اهل روستای نی و سه شهروند اهل روستای سردوش از توابع شهرستان مریوان در همین راستا به اداره اطلاعات شهرستان مریوان احضار شده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...