۱۴۰۰ بهمن ۱۸, دوشنبه

تداوم بازداشت و بلاتکلیفی چهار شهروند بهائی در استانهای تهران و مازندران

 


خبرگزاری هرانا – ناتولی درخشان، صبا سفیدی، پری کارگریان مروستی و دانیال بنی نژاد شهروندان بهائی ساکن ساری، تهران و مارلیک تهران کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرند. ناتولی درخشان و صبا سفیدی در تاریخ ۲۱ دیماه در ساری و تهران بازداشت شدند. پری کارگریان مروستی و دانیال بنی نژاد نیز هفته گذشته در مارلیک استان تهران بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، ناتولی درخشان، صبا سفیدی، پری کارگریان مروستی و دانیال بنی نژاد شهروندان بهائی ساکن ساری، تهران و مارلیک تهران کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرند.

خانم سفیدی در تاریخ ۲۱ دی‌ماه پس از حضور در شعبه ۲ بازپرسی دادسرای اوین بازداشت شد. وی روز گذشته تماس تلفنی کوتاهی با خانواده خود داشته است. علیرغم پیگیری‌های مکرر، تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه او اطلاعی در دست نیست. همچنین بلاتکلیفی ناتولی درخشان، شاعر و شهروند بهائی که در همان تاریخ در منزل خود در ساری توسط ماموران اداره اطلاعات بازداشت شده کماکان ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...