۱۴۰۰ آذر ۱۶, سه‌شنبه

گزارشی از آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان جمعه سیاه اصفهان


 سرکوب تجمعات اعتراضی کشاورزان اصفهانی و شهروندان حامی مطالبات آنان به بازداشت دستکم ۲۱۴ شهروند منجر شد. علیرغم گذشت ۱۰ روز از دستگیری معترضان اصفهان کماکان تعداد نامعلومی در بازداشت بسر می‌برند. همچنین از وضعیت زنان و کودکان بازداشت شده در جریان اعتراضات اطلاعی در دست نیست.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰، علیرغم گذشت ۱۰ روز از دستگیری معترضان اصفهان کماکان تعداد نامعلومی در بازداشت بسر می‌برند.

سرکوب تجمعات اعتراضی کشاورزان اصفهانی و شهروندان حامی مطالبات آنان به بازداشت دستکم ۲۱۴ شهروند منجر شد. به علاوه برخی از حاضران در تجمعات اعتراضی ساکن روستای خوراسگان و شهرستان اصفهان همچون هرمز باصری، از اهالی یکی از روستاهای شرق اصفهان بعدها توسط نهادهای امنیتی احضار و بازداشت و شماری دیگر پس از ضبط تلفن همراه آزاد شدند.  از وضعیت زنان و کودکان بازداشت شده در جریان اعتراضات نیز اطلاعی در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...