۱۴۰۰ آبان ۲۹, شنبه

دفتر حسن نوروزی در پی اظهاراتش درباره کشتار آبان به آتش کشیده شد


به گزارش خبرگزاری فارس، افراد ناشناس شامگاه جمعه ۲۸ آبان تابلوی دفتر حسن نوروزی، نماینده رباط ‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی را به آتش کشیدند.در پی این حادثه تابلوی سردر دفتر وی کاملا از بین رفته است. در صفحه توئیتری این خبرگزاری آمده که در مورد علت حادثه و چگونگی آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست. هم‌چنین مشخص نیست آیا این حادثه یا حمله خسارات و یا تلفاتی برجای گذاشته است یا خیر.

سایت "دیده‌بان ایران" ۲۴ آبان در مصاحبه با حسن نوروزی، نظر او را در باره محاکمه عاملان کشتار آبان ۹۸ جویا شده بود. این سوال به موازات برگزاری "دادگاه مردمی آبان" طرح شد؛ دادگاهی نمادین در لندن که شماری از شاهدان سرکوب و خشونت در این اعتراضات در آن شهادت دادند. 

حسن نوروزی در پاسخ گفته بود: «یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم. ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟‌» اما مدیر مسئول سایت دیده‌بان ایران می‌گوید، فایل صوتی مصاحبه موجود است و مدعیات و تهمت علیه این رسانه و خبرنگار آن، پیگیری حقوقی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...