۱۴۰۰ آبان ۲۶, چهارشنبه

مخالفت با اعزام به مرخصی حسین قشقایی به دلیل عدم مطالعه کتاب علی خامنه‌ای

خبرگزاری هرانا – مسئولان زندان تهران بزرگ با اعزام به مرخصی حسین قشقایی، زندانی سیاسی به بهانه عدم مطالعه کتاب “مدح خورشید” نوشته علی خامنه‌ای مخالفت کرده‌اند. در مرخصی پیشین این زندانی سیاسی نیز مطالعه این کتاب به عنوان شرط تمدید مرخصی وی اعلام شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مسئولان زندان تهران بزرگ با مرخصی حسین قشقایی، زندانی سیاسی مخالفت کرده‌اند.

این مخالفت به بهانه عدم مطالعه کتاب “مدح خورشید” نوشته علی خامنه‌ای صورت گرفته است. یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: «مددکار زندان به آقای قشقایی گفته است که برای اعزام به مرخصی باید کتاب “مدح خورشید” را خوانده و از او سوال پرسیده شود و در صورت جواب دادن با مرخصی‌اش موافقت خواهد شد. برای تمدید مرخصی قبلی او نیز به آقای قشقایی گفته بودند باید این کتاب را مطالعه کند و به دلیل عدم قبول این شرط، ۵ روز تمدید شده مرخصی پیشین را در سیستم زندان به عنوان غیبت ثبت کرده‌اند. حال هم به دلیل غیبت و هم به دلیل مخالفت با خواندن این کتاب برای اعزام به مرخصی با مشکل مواجه شده است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...