۱۴۰۰ مهر ۲۶, دوشنبه

تفتیش چندباره منزل زوج بهائی در شیراز؛ نورا ممتازیان احضار شد




خبرگزاری هرانا – منزل نورا ممتازیان و سروش آبادی، زوج بهائی ساکن شیراز روز شنبه ۲۴ مهرماه توسط ماموران اداره اطلاعات برای چهارمین بار مورد بازرسی قرار گرفت. به دلیل بازرسی‌های پیشین و ضبط تمام وسایل الکترونیک و کتب مرتبط با آیین بهائی، در این بازرسی تنها چند برگ کاغذ به همراه تلفن همراه خانم ممتازیان ضبط شده است. از نورا ممتازیان خواسته شده تا روز پنج‌شنبه ۲۹ مهرماه در اداره اطلاعات شیراز حاضر شود.


به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰، منزل نورا ممتازیان و سروش آبادی، شهروندان بهائی ساکن شیراز توسط ماموران اداره اطلاعات برای چهارمین بار در دو سال گذشته، مورد بازرسی قرار گرفت.


به دلیل بازرسی‌های پیشین و ضبط وسایل الکترونیک و کتب مرتبط با آیین بهائی، در این بازرسی تنها چند برگ کاغذ به همراه تلفن همراه خانم ممتازیان ضبط شده است. از نورا ممتازیان خواسته شده تا روز پنج‌شنبه ۲۹ مهرماه از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام در اداره اطلاعات شیراز (پلاک ۱۰۰) حاضر شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...