۱۴۰۰ مهر ۱۹, دوشنبه

مرگ و مصدومیت ۲ کارگر در سایه فقدان ایمنی کار

 

طی دو روز اخیر، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، ۲ کارگر در شهرهای اصفهان و راسک دچار حادثه شدند. طی این حوادث یک کارگر جان خود را از دست داد و یک کارگر دیگر دچار مصدومیت شد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در پی انفجار در اتاق نگهبانی ساختمانی در حال ساخت در اصفهان یک کارگر مصدوم شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در پی گزارش به سامانه ۱۲۵، گروه امداد و نجات از ایستگاه شماره سه به محل حادثه در شهرک ولیعصر اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: این حادثه در اتاق نگهبانی ساختمانی در حال ساخت ناشی از انفجار نشت گاز مایع و سرایت به شعله بخاری رخ داده است.

وی افزود: در این حادثه نگهبان ساختمان دچار سوختگی سطحی دست شد.

مرگ یک کارگر در راسک

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، روز یکشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۰، یک کارگر مقنی در پی سقوط به درون چاه در روستای پشامگ شهرستان راسک جان خود را از دست داد.

در این گزارش هویت این کارگر ناصر ملازهی فرزند عثمان اهل روستای انزا شهرستان سرباز عنوان شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...