۱۴۰۰ شهریور ۲۷, شنبه

گزارشی از آخرین وضعیت ۳ معترض آبان‌ماه؛ افزایش نگرانی‌ها در خصوص امیرحسین مرادی

 


امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی، سه تن از شهروندان بازداشت شده در جریان اعتراضات آبان ۹۸ در پی تعویق مکرر جلسه رسیدگی به اتهامات به صورت بلاتکلیف در بازداشت بسر می‌برند. این در حالی است که امیرحسین مرادی به دلیل بیماری پوستی در شرایط نامساعد پزشکی در بیمارستان بسر می‌برد. اخیرا بابک پاکنیا، وکیل دادگستری طی نامه‌ای خطاب به محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ضمن ابراز نگرانی از وضعیت وخیم جسمانی موکل خود از بی توجهی مسئولان مربوطه نسبت به شرایط او و تعویق چندین باره دادگاه انتقاد کرده است.


به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی، سه تن از شهروندان بازداشت شده در جریان اعتراضات آبان ۹۸ در پی تعویق مکرر جلسه رسیدگی به اتهامات به صورت بلاتکلیف در بازداشت بسر می‌برند.


این در حالی است که امیرحسین مرادی به دلیل بیماری پوستی خود در شرایط نامساعد پزشکی در بیمارستان بسر می‌برد. اخیرا بابک پاکنیا، وکیل دادگستری طی نامه‌ای خطاب به غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ضمن انتقاد از تعویق چندین باره جلسه دادگاه، شرایط نامناسب قرنطینه زندان تهران بزرگ و بازداشتگاه نیروی انتظامی برای امیرحسین مرادی افزوده است؛ به گفته پزشک معتمد قوه قضائیه وضعیت بیماری پوستی ایشان در وخیم‌ترین حالت ممکن قرار دارد و از سویی به دلیل تشدید استفاده از داروهای قوی پوستی، وضعیت معده و کبد وی نیز در حالت بسیار خطرناکی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...