۱۴۰۰ مرداد ۳۰, شنبه

استان گیلان؛ بازداشت یک شهروند به دلیل انتشار تصاویری در فضای مجازی

 


رئیس پلیس فتا استان گیلان، از بازداشت یک شهروند در یکی از شهرهای این استان به دلیل آنچه که انتشار “فیلم و تصاویر نامتعارف” خوانده است خبرداد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، رئیس پلیس فتا استان گیلان، از بازداشت یک شهروند در یکی از شهرهای شرق این استان خبر داد.

امیرحسین نقی‌مهر در خصوص دلایل بازداشت این شهروند مدعی شد: “طی رصد و پایش به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا استان گیلان، مشخص شد شخصی با ایجاد یک صفحه در اینستاگرم، اقدام به انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف اخلاقی کرده است”.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مالک صفحه اینستاگرامی مذکور که ساکن یکی از شهرهای شرق استان گیلان بود، مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی متهم بازداشت شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان مدعی شد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس، به جرم انتسابی خود اعتراف کرد و نهایتا پرونده این شخص جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

در این گزارش به هویت فرد بازداشت شده اشاره ی نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...