۱۴۰۰ شهریور ۲, سه‌شنبه

تایید صحت تصاویر منتشر شده از زندان اوین؛

 


تایید صحت تصاویر منتشر شده از زندان اوین؛ رئیس سازمان زندان‌ها: «از خدا، رهبر، ملت و زندانبانان عذرخواهم»


خبرگزاری هرانا – محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌های کشور در واکنش به پخش تصاویری از دوربین‌های نظارتی زندان اوین، ضمن تائید صحت ویدئوهای منتشر شده، مسئولیت برخورد بد با زندانیان را پذیرفته است. او همچنین با انتشار یادداشتی از “خدا، رهبر، ملت و زندانبانان!” بخاطر این رفتارها عذرخواهی کرده است. عذرخواهی او از زندانبان بجای زندانی واکنش بسیاری از کاربران را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است. طی روزهای اخیر یک گروه هکری با نام «عدالت علی» تصاویری را از زندان اوین منتشر کرده است. در بخشی از این تصاویر ماموران زندان اقدام به ضرب و شتم زندانیان کرده‌اند، همچنین تصاویری از برخورد غیرانسانی با یک زندانی در حالت ناهوشیار نیز منتشر شده است.


به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، رئیس سازمان زندان‌های کشور در واکنش به پخش تصاویر ضرب و شتم زندانیان در زندان اوین ضمن تائید صحت تصاویر منتشر شده، رفتار با زندانیان را “غیر قابل قبول” خواند و بابت آن عذرخواهی کرد.


محمدمهدی حاج محمدی، در این خصوص در حساب شخصی خود در توئیتر نوشته است: «درخصوص تصاویر زندان اوین؛ مسئولیت این رفتارهای غیر قابل قبول را پذیرفته و ضمن تعهد به تلاش بر عدم تکرار چنین وقایع تلخ و برخورد جدی با عوامل خاطی؛ از خداوندمتعال، رهبر عزیزمان، ملت بزرگوار و زندانبانان شریف که البته زحماتشان تحت تأثیر این خطاها، نادیده گرفته نخواهد شد، عذرخواهم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...