۱۴۰۰ مرداد ۵, سه‌شنبه

کیمیا علیزاده: فرزند ایرانم و به مبارزه ادامه می‌دهم

 


کیمیا علیزاده، نخستین زن مدال‌آور ایرانی در المپیک، روز سه‌شنبه پنجم مرداد، با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به اعتراضات اخیر خوزستان واکنش نشان داد و نوشت: «با سلام و احترام به همه کسانی که مرا هم‌وطن خودشان می‌دانند. از راه دور به خاک خوزستان بوسه می‌زنم که هر چه داریم از همان خاک خشکیده است.»


او در پست اینستاگرامی خود با سپاس از حمایت‌های مردم، مربیان، هنرمندان و پیشکسوتان ورزشی در روزهای اخیر نوشت: «در برابر محبت‌ها و موج همدلی‌تان در شبکه‌های اجتماعی همیشه سر تعظیم فرود می‌آورم.»


این ورزشکار ایرانی که حدود یک سال و نیم پیش در کشور آلمان پناهنده شد، در المپیک توکیو زیر پرچم تیم پناهندگان در رقابت‌ها شرکت کرد. او در نخستین دیدار خود مقابل ناهید کیانی، ملی‌پوش تیم ایران قرار گرفت و به پیروزی رسید. 


کیمیا علیزاده در این متن که در صفحه‌ شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر شده، با نام بردن از ناهید کیانی نوشت: «می‌دانم چه فشار سنگینی را به او تحمیل کردند و اطمینان دارم به موفقیت‌های بزرگی دست خواهد یافت.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...