۱۴۰۰ تیر ۸, سه‌شنبه

برای چهارمین بار پس از نقض حکم اعدام؛ تعویق دادگاه ۳ معترض آبان ماه



 برای چهارمین بار پس از نقض حکم اعدام؛ تعویق دادگاه ۳ معترض آبان ماه


خبرگزاری هرانا – جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی، سه تن از شهروندان بازداشت شده در جریان اعتراضات آبان ۹۸، برای چهارمین بار به تعویق افتاد. این سه زندانی سیاسی زندان تهران بزرگ، پیشتر توسط دادگاه انقلاب تهران به اعدام و مجموعا ۳۸ سال زندان و ۲۲۲ ضربه شلاق محکوم شده‌اند. پرونده این شهروندان پس از پذیرش درخواست اعاده دادرسی و نقض حکم اعدام، جهت رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض ارجاع داده شد.


به گزارش خبرگزاری هرانا ، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، برای چهارمین بار جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی، سه تن از شهروندان بازداشت شده در جریان اعتراضات آبان ۹۸، به تعویق افتاد.


با وجود شرایط پر استرس این زندانیان پس از نقض حکم اعدام، پیشتر نیز سه بار جلسه دادگاه این شهروندان به دلیل عدم حضور قاضی دوم در دادگاه و نیز تغییر رئیس شعبه دادگاه به تعویق افتاده بود. این در حالی است که بیماری پوستی امیرحسین مرادی در مواجه با استرس ناشی از بلاتکلیفی و شرایط نامناسب زندان در حال تشدید است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...