۱۴۰۰ تیر ۳, پنجشنبه

تصاویری از دوربین مداربسته محل نگهداری وحید و حبیب افکاری

 


به تازگی ویدیویی توسط خبرگزاری تسنیم که نزدیک به نهادهای امنیتی است منتشر و ادعا شده که تصاویری از دوربین مداربسته محل نگهداری وحید و حبیب افکاری است. انتشار این ویدیو واکنش وکیل مدافع و سعید افکاری برادر این دو زندانی که علیرغم سپری شدن ۲۹۲ روز کماکان به بند عمومی منتقل نشده اند را در پی داشت.


سعید دهقان، وکیل خانواده افکاری در واکنش به این موضوع نوشت: "آزادی شاهدان شکنجه می‌تواند مقدمه‌ی دادخواهی و تعقیب و مجازات مامورانِ مجرم طبق ماده ۵۷۸ قانون جزا باشد. اقدامات غیرقضایی بخشی از سناریوی مقامات فراقضایی‌ است."


سعید افکاری، برادر وحید و حبیب افکاری نیز در صفحه شخصی خود نوشت: "شما که این همه احکام سنگین سیاسی زدید به وحید و حبیب، دیگه چرا ۲۹۲ روزه به بند عمومی منتقلشون نمی‌کنید؟ چه ترسی توی وجودتونه که حتی بهشون اجازه تماس نمی‌دید؟»


وحید و حبیب افکاری، از حدود ۹ ماه قبل در بند عبرت زندان عادل آباد شیراز که از آن به عنوان بند دربسته نیز یاد می‌شود، نگهداری می شوند و از رسیدگی پزشکی و تماس تلفنی با خانواده خود محروم هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...