۱۴۰۰ خرداد ۷, جمعه

عثمان اسماعیلی و محمود صالحی به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند

 


عثمان اسماعیلی و محمود صالحی به پرداخت جزای نقدی محکومان اسماعیلی و محمود صالحی دو فعال کارگری اهل شهرستان سقز، توسط دادگاه انقلاب این شهرستان به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند. این شهروندان پیشتر در تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری، پس از مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب سقز، بازداشت و به زندان این شهرستان منتقل شده بودند.

بر اساس این حکم که در تاریخ ۴ خردادماه سال جاری، توسط شعبه اول دادگاه انقلاب سقز و به ریاست قاضی جواد مصطفائی صادر و به آن ها ابلاغ شده، این شهروندان از بابت اتهام “فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق تجمع غیر قانونی در روز جهانی کارگر و گرفتن عکس و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی” به حبس محکوم شدند. بر اساس این حکم محمود صالحی به تحمل ۳ ماه حبس تعزیری و عثمان اسماعیلی به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شدند. نهایتا با استناد به ماده ۶ قانون کاهش مجازات حبس تعزیری، محکومیت آقای صالحی به پرداخت ۲ میلیون تومان جزای نقدی و محکومیت آقای اسماعیلی به پرداخت ۴ میلیون تومان جزای نقدی تبدیل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...