۱۴۰۰ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی در ویدیویی به صحبت های اخیر علی مطهری در خصوص فرزندش واکنش نشان داد.

 

گوهر عشقی ضمن ابراز تاسف از بابت دیدارش با این مقام که پیشتر بخاطر پرونده‌ی فرزندش صورت گرفته بود، گفت: "مگر خون بچه من با دو کیسه برنج برابر است؟"

خانم عشقی با بیان اینکه خون فرزند من فروشی نیست و کارگران که همگی آنها ستار من هستند، با دستانی پینه بسته نان را بر سر سفره هایشان می برند گفت: حکومت به ما پیشنهاد های متعددی از جمله  ۷۰۰ میلیون تومان وجه را دادند؛ کارگران با گونی برنج خودشان را نمی‌فروشند. 

علی مطهری طی ویدیویی درباره ستار بهشتی،‌ کارگر وبلاگ نویسی که در سال ۹۱ بر اثر شکنجه در زمان بازداشت کشته شد، گفت: "ستار بهشتی کارگری فقیر بود که وبلاگی با بازدید روزانه ۸ نفر را داشت. او را دستگیر کردند و در اثر شکنجه از دنیا رفت. من به پلیس فتا گفتم او را بیاورید، چایی جلویش بگذارید، دو کیسه برنج هم به او بدهید برود."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...