۱۴۰۰ فروردین ۱۴, شنبه

فقدان ایمنی کار؛ مصدومیت یک کارگر در بیرجند

 

خبرگزاری هرانا – روز شنبه ۱۴ فروردین‌ماه، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، یک کارگر مقنی در شهرستان بیرجند واقع در استان خراسان جنوبی، در طی حادثه‌ای دچار مصدومیت شد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امروز شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰، یک کارگر مقنی در شهرستان بیرجند واقع در استان خراسان جنوبی، در طی حادثه‌ای دچار مصدومیت شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی بیرجند با بیان اینکه بعد از ظهر امروز با اعلام حادثه به مرکز فرماندهی سه تیم امداد ویژه از ایستگاه های میدان امام، مهرشهر و بلوار شعبانیه به محل حادثه در تقاطع موسی بن جعفر و جوادیه اعزام شدند، گفت: امداد گران بلافاصله بعد از رسیدن به محل حادثه، با بررسی علایم حیاتی و اطمینان از زنده بودن فرد، اقدام به برداشتن حدود یک متر مکعب آوار کرده و سپس فرد حادثه دیده را بعد از ۳۵ دقیقه تلاش بی وقفه، با استفاده از ابزار مخصوص نجات از کانال فاضلاب حدود سه متری به بیرون از چاه منتقل کردند.

حسینی از انتقال فرد مصدوم جهت اطمینان از وضعیت جسمانی به بیمارستان خبر داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...