۱۳۹۹ آذر ۸, شنبه

زندان ارومیه؛ نائب حاجی پور به ۵ سال زندان محکوم شد


زندان ارومیه؛ نائب حاجی پور به ۵ سال زندان محکوم شد

خبرگزاری هرانا – نائب (مسعود) حاجی پور، شهروند اهل ارومیه توسط شعبه ۲ دادگاه انقلاب این شهر به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شد. آقای حاجی پور در مهرماه ۹۸ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد در ارومیه منتقل شد. وی پس از ۱ ماه با پایان مراحل بازجویی به زندان ارومیه منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نائب حاجی پور، شهروند اهل ارومیه توسط دادگاه انقلاب این شهر به حبس محکوم شد.

بر اساس این حکم که طی روزهای اخیر توسط شعبه ۲ دادگاه انقلاب ارومیه صادر و به وکیل مدافع وی ابلاغ شده است، آقای حاجی پور از بابت اتهام عضویت در یکی از گروه‌های مخالف نظام به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروند در تاریخ ۳ آذرماه امسال در این شعبه دادگاه برگزار شده بود.

نائب حاجی پور در تاریخ ۱۶ مهرماه ۹۸ توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد امنیتی در ارومیه منتقل شد. وی پس از ۱ ماه با پایان مراحل بازجویی به خوابگاه ۱-۲ زندان ارومیه و نهایتا امروز شنبه ۸ آذرماه به بند سیاسی این زندان منتقل شد.

نائب (مسعود) حاجی پور شهروند اهل ارومیه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...