۱۳۹۹ مهر ۱۱, جمعه

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی اسحاق برگزار شد.



جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی اسحاق برگزار شد.

 

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی اسحاق، در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. این فعال کارگری اواخر آبان ماه سال ۹۸ در منزل شخصی خود توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان منتقل شد. وی به علت عدم توانایی مالی برای تامین قرار وثیقه، تاکنون در زندان به سر برده است.

دادگاه این فعال کارگری در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه برگزار شده است. در این گزارش اشاره ای به اتهامات مطروحه علیه علی اسحاق نشده است.

آقای اسحاق اواخر آبان ماه ۱۳۹۸، توسط ماموران امنیتی بازداشت شد و پس از دو هفته بی‌خبری، طی تماسی تلفنی به خانواده خود اعلام کرده است که در زندان اوین به سر می‌برد. برای آزادی این شهروند وثیقه‌ای به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است اما با توجه به عدم توانایی مالی در تأمین قرار وثیقه، بازداشت او در زندان های اوین و رجایی شهر تداوم یافته است.

منبع: خبرگزاری هرانا

#علی_اسحاق#فعال_کارگری#دادگاه_انقلاب_تهران#کرونا#محمد_مقیسه#زندان_رجایی_شهر#بهاییان#زندانی_سیاسی_محبوس#لغو_فوری_اعدام#نوید_افکاری#حق_و_اصل_برایت#حق_دنیای_زیبا_و_آزاد_برای_همه#شکنجه_ممنوع#اعتراض_مردم#حقوق_بشر_در_ایران#حقوق_بشر_در_ایران#سازمان_عفو_بین‌الملل#فعالیت_تبلیغی_علیه_نظام#

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...