۱۳۹۸ بهمن ۷, دوشنبه

مدارس برنامه عملیاتی خود را برای جبران تعطیلی مدارس اعلام کنند

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان ورامین از مدیران مدارس خواست تا برنامه عملیاتی خود را برای جبران تعطیلی مدارس ناشی از ایام آلوگی هوا اعلام و اجرایی کنند.

به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین که در دبیرستان سوده این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مدارس شهرستان ورامین به دلیل آلودگی هوا، با تعطیلی‌های مکرری مواجه شد که این امر مشکلاتی را برای معلمان و دانش‌آموزان به همراه داشته است.
وی افزود: تعطیلی مدارس باعث شده تا کار تدریس دروس مختلف بر اساس طرح درس و برنامه زمان‌بندی آموزش و پرورش به درستی انجام نشود و این امر باعث می‌شود تا مدارس در پایان سال با مشکل مواجه شوند.
کاغذلو گفت: مدیران مدارس برنامه‌های عملیاتی و قابل اجرای خود را برای جبران این عقب ماندگی اعلام و اجرایی کنند تا با برنامه ریزی آموزش و پرورش، این برنامه اجرایی و عقب‌ماندگی دانش آموزان جبران شود.
کاغذلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش شورای آموزش و پرورش در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی گفت: یکی از مهمترین اهداف تشکیل شورای آموزش و پرورش، جلب مشارکت عمومی فکری و نظارتی در توسعه کارکردهای آموزش و پرورش است چرا که رفع مسائل و مشکلات مربوط به بیش از ۵۰ هزار دانش آموز از توان یک ارگان و دستگاه خارج است.
رئیس شورای آموزش و پرورش ورامین اظهار کرد:  اعضای شورای آموزش و پرورش موظفند تا با جلب مشارکت دستگاه‌ها ، نهادها و نیز خانواده‌ها ، به ارتقاء اثربخشی مشارکت همگانی در تعالی نظام تعلیم و تربیت کشور کمک کنند و از خروجی آن در تربیت آینده سازان ایران اسلامی استفاده کنند.
کاغذلو گفت:رسیدگی به امور آموزش و پرورش در اولویت فعالیت فرمانداری قرار دارد و تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان به رفع مشکلات آموزش و پرورش پرداخته و این نهاد را به محل پرورش نخبگان تبدیل کنیم.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات نمادی از مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که فرهنگیان در اجرا و جلب مشارکت آحاد مردم در این رویداد مهم سیاسی، نقش موثر و بسزایی دارند.
فرماندار ورامین افزود: با توجه به این که تعداد زیادی از دانش آموزان به عنوان رأی اولی، برای نخستین بار در این آزمون مهم سیاسی شرکت می‌کنند، لازم است تا با برگزاری همایش‌های تخصصی، زمینه مشارکت آگاهانه دانش آموزان در انتخابات را فراهم کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حکم اعدام

 رئیس کل دادگستری استان #البرز با اعلام این خبر مدعی شد که فردی   در تاریخ دوم اسفند سال ۱۴۰۱ همراه با تعداد دیگری از همدستان خود در جریان ت...